Páginas

segunda-feira, 20 de setembro de 2010

O'porto. View from St. Lazaro's garden. 

25 comentários:

  1. Esse desenho me encantou... de verdade!

    Obrigada por compartilhar.

    Beijos.

    ResponderEliminar
  2. este trabalho está genial!
    gostei da composição e dos elementos.
    abraços!

    ResponderEliminar
  3. wow this one remain me an the castle of schönbrunn here in vienna, I don't know why

    ResponderEliminar
  4. Como sempre, belo trabalho...Espectacular....
    Cumprimentos

    ResponderEliminar
  5. SKIZO,

    I alway love it when you use the reds! Brilliant!

    Take care,
    Brian

    ResponderEliminar
  6. Um grande desenho / colagem. Parabéns!

    ResponderEliminar
  7. Congratulation for all your work-is art!
    Honored of the visit on my blog, thank you for the beautiful words!

    ResponderEliminar
  8. Everything is very clear! even de red sky...
    Fine work.

    ResponderEliminar
  9. Magnífico trabajo. Pasé un rato encantador contemplando tus entradas recientes en el blog.

    ResponderEliminar
  10. J'aime bien ton image; elle me parle !
    A bientôt.

    ResponderEliminar
  11. Un gran y buen trabajo, realmente bueno, un abrazo

    ResponderEliminar
  12. This drawing makes me feel as a whole spectator, greetings ;)

    ResponderEliminar

  13. Fantastic pictures. As you know, I like them.

    greetings

    CR LMA
    ________________________________

    ResponderEliminar
  14. Muchas gracias por tus ánimos Skizo. En 2005 estuve en Oporto. Una ciudad encantadora y muy pictórica, lo cual queda magistralmente reflejado en tu obra.

    ResponderEliminar
  15. Great, Skizo!
    Thanks a lot for your visit.
    It'll be a pleasure following your blog.

    ResponderEliminar
  16. Un estilo muy personal, reconocible. Me gusta, sí señor.

    ResponderEliminar
  17. This one makes me smile. I love it!

    ResponderEliminar
  18. Wonderful drawing,
    I love the composition and the background red!

    ResponderEliminar
  19. Obrigado pelo comentário em meu blog.
    Gostei muito do seu trabalho.
    Tudo aqui passa competência e profissionalismo!
    Um abraço

    ResponderEliminar